Re: Symulacja nagrywarki

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 10:05:52 MET DST

Piotrekton napisał(a):

> Chodzi mi o symulację nagrywarki CD lub DVD za pomocą połączenia PC-USB-PC.
> Chciałbym, żeby jeden z komputerów po podłączeniu do drugiego przedstawił
> się jako nagrywarka i przechwycił komunikację z urządzeniem (a konkretnie
> dane, które zostałyby fizycznie nagrane na płycie).

Hmm... A może lepiej spróbować spiąć komputery w sieć i zainstalować
sterowniki iSCSI udostępniając nagrywarkę z jednego, drugiemu?
Nigdy nie próbowałem, ale widziałem, że Alcohol 120% daje taką możliwość
do wyboru przy instalacji...

Może da się jakoś zaemulować ethernet przy połączeniu przez USB? Tego
niestety nie wiem...

# /George Orwell - Rok 1984/