Re: Symulacja nagrywarki

Autor: Piotrekton <piotrekton_at_o2.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 11:54:12 MET DST

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Chcąc to zrobić chyba rzeczywiście
musiałbym zaprojektować jakiś układ do tego.
Nie zamierzam napisać programu do nagrywania jak sugerował ketchup3.
Instrukcje sterujące są opisane pewnie w jakiejś specyfikacji ATAPI czy
czegoś podobnego i po prostu bym do niej zajrzał.
Program z którego dane chcę przechwycić nie umożliwia nic innego jak tylko
wybranie litery napędu w którym będzie nagrywać i już. A dane do nagrywania
tworzone są w locie przez ten właśnie program. Nie można też podłączyć nic
wewnątrz sprzętu. Więc tak jak mówicie -- będzie trzeba kupić zewnętrzną
nagrywarkę USB lub obudowe USB na nagrywarkę wewnętrzną.
Atlantis ma dobry pomysł, bo można puścić protokół TCP/IP po USB, ale czy
po zainstalowaniu tych sterowników na komputerze, który ma mieć dostęp do
innej nagrywarki pojawia się ona w postaci litery dysku? Poza tym jeżeli
już, to słyszałem, że raczej Nero ma taką możliwość a nie Alcohol, który
oferuje tylko wirtualny czytnik DVD. Ale to już OT, więc popytam na innej
grupie.

--
Piotrekton