"Rados艂aw Sok贸艂" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> w news:edrsi7$g31$1@polsl.pl
napisa艂(a):
>> Nie napisa艂 niestety, czy chodzi o gry pod DOS'a czy Windows ...
>
> Gry pod Windows generalnie nie mia艂y takich problem贸w bo
> ju偶 wtedy by艂 wielki rozrzut pr臋dko艣ci maszyn. Problem
> dotyczy g艂贸wnie wczesnych gier DOSowych. Ale faktycznie,
> teoretyzuj臋 tu ;)
W艂a艣nie, a pami臋tasz tak膮 gr臋 jak Giana Sisters z C64 ?
Mia艂em kiedy艣/kilka lat temu pod Windows AFAIR i tak zapiernicza艂a,
偶e w kilka sekund by艂o po grze ...
Mialem te偶 jak膮艣 gr臋 (autka) kt贸ra wymaga艂a 8MB RAM'u,
a mia艂em wtedy 32MB (czasy mojego pierwszego PC)
i gra twierdzi艂a, 偶e ma za ma艂o RAM'u :D
Ju偶 nie mapi臋tam, ale chyba zrobi艂em ramdysk i by艂o OK :)
Po jakim艣 czasie dopiero, wyszed艂 patch na ten w艂a艣nie b艂膮d.
-- SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200 Iiyama Vision Master Pro 450 + Gainward GF FX 5700 Ultra 128MB 500/1000 EIDE: 2xWD120GB +Asus CD-S520/A4+LiteOn SOHR-5238S|HP 960c|ScanMaker4850+ SCSI: Seagate Cheetah ST19101WC 9.1GB +Adaptec 2940UW | SBLive +4SpeakersReceived on Fri Sep 8 22:45:09 2006
To archiwum zosta硂 wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 08 Sep 2006 - 22:51:10 MET DST