Re: Thinkpad R51 i WiFi

Autor: Maciej Bojko <maciej.bojko_at_gmail.com>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 18:47:13 MET DST

On Fri, 8 Sep 2006 13:43:51 +0200, "JC" <jc@dotnet.com.pl> wrote:

>Trzeba skonfigurować sieć w narzędziach dostarczonych przez IBM (nie w
>standardowych Windows), tj. zdefiniować połączenie i podać parametry (nazwa
>sieci, szyfrowanie - jeśli trzeba). Wiele zależy też od konfiguracji samej
>sieci (np. czy filtruje adresy MAC). U mnie chodzi bez problemu. Do
>nieznanej sieci podłączyć się jest dość trudno.

Babranie się w sofcie IBM-a nie pomogło, ale trop był właściwy,
rzeczywiście problem był programowy (a bałem się, że karta kaput).
Dzięki.

(Podpowiadam innym potencjalnym ofiarom: zainstalowałem Intel PROSet
i po prostu działa. Bez konfigurowania, wypisywania podań ani nic.)

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com