Re: Czy komuś padł procesor ze starości?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 11:50:32 MET DST

Dnia 2006-09-08 11:38:36, encja *Mariusz Kruk* wymodziła przez port 119
co następuje:

> Tyle, że prawie nikt z tego nie korzystał, bo miało mało kolorów.

Ględzisz...;)
ZTCP w C= kolorów mogłeś używać wszystkich, tylko zmiana koloru punktu
powodowała zmianę koloru w kwadracie 8x8 (działało to jak atrybut
znaku).

> No, Timex 2048 miał 512x192 ;-)

C128 640x200 ;)

> No własnie jakoś podobno ta klawiatura taka słaba była, a nie znam
> nikogo, komu by padła.

Pracowałem głównie na ZX Spectum +, i tam klawiatura po prostu
przestawała kontaktować. Ta w ZX Spectrum była dużo gorsza, a na dodatek
nie mogłem się powstrzymać od skubania tych gumowych klawiszy ;))

> Jak się nie uważa, co się robi... W C=64 (i w Amidze też) zalecali, żeby
> nawet dżojstika nie podłączać przy włączonym komputerze.

Z dżojem problemów nie było, ale uwaliłem szynę podłączając magnetofon
na żywca. Uprzejmi ludzie z Baltony wymienili mi kompa na nowy -
gwarancja zobowiązuje ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]