Re: Czy komuś padł procesor ze starości?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 23:42:31 MET DST

qwerty napisał(a):

> W sobotę na bibie graliśmy w Pegazusa. :D Świetnie chodził. Nawet były
> plany O/C. :)

A nieco konkretniej? ;) Ja jakiś czas temu też wyciągnąłem Pegasusa i
pograłem chwilę w Contrę. :) Chyba tylko po to, żeby poczuć ten klimat,
gdy wkłada się cartrige'a, bierze pada do ręki i zaczyna grać. :)
Teraz to już jednak wolę odpalić emulator - mniej problematyczne, mniej
czasochłonne i dostęp do o wiele większego zbioru gier. :P

# /George Orwell - Rok 1984/