Re: ile watow zjada notebook ?

Autor: marek <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 22:35:49 MET DST

Dnia Thu, 07 Sep 2006 21:48:15 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Nie bez powodu. Parametry panelu LCD w notebooku są niczym
> przy stacjonarnym panelu LCD. Poza tym zasilacze paneli
> stacjonarnych są często przeszacowane i realny pobór mocy
> jest mniejszy.

chyba sie nie zroumielismy, bo ja mowie o stacjonarnym monitorze CRT.
Choc i tak jest to punkt wiecej dla zestawu mobilnego :)
Sprobuje jednak wyciagnac kaske od managementu na 4-5 sztuk dla jednego
oddzialu. Zobaczmy czy sie sprawdzi, choc musialbym jednak poprzec to
jakims TCO badz innym bajerem ;)