Re: Tani notebook dla studenta

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 13:03:25 MET DST

Dnia 06.09.2006 RobertO <roberto_wycinka@albion._wycinka_net.pl> napisał/a:

> [ciach]
>
> Dobrze widzę? LPT nie ma, prawda?
>
> Może rzeczywiście warto kupić coś takiego....
> Nawet z wyższym procesorem...
> http://www.karen.com.pl/KatItem.asp?id=23&KatItemCId=3896
>
> PS. Dzięki wielkie za wyczerpującą odpowiedź!
>:)

Nie wiem co tam zamierzasz robić, ale tego procka to raczej nie
odczujesz (chyba że centrino, to warto dopłacić ;) popatrz jeszcze
na 14" to jest ponad 300g noszenia mniej. A 14" wide to i tak masz
praktycznie szerokość crt 17" 4:3.

***         http://jeep.comm.pl         ***
*** rtg  project  http://gg.overwap.net ***