Re: PenDrive? zywotnosc itp?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 12:24:46 MET DST

Użytkownik "Pawel Kraszewski" <Pawel@Kraszewscy.net> napisał w
wiadomości news:edlrt4$7h6$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wyparują dane nie uszkadzając nośnika (jest powolny upływ ładunków
> przez
> barierę). Uszkadza nośnik wielokrotne ładowanie/rozładowanie komórek
> pamięci, "przeciera" się właśnie ta bariera i drastycznie maleje czas
> trzymania informacji (w granicy praktycznie do 0).

Mój pendrive - jakiś noname dodawany kiedyś do licencji grupowych do
MksVira - 64MB, po praniu dane zostały wyprane - niby były ale odczytać
się ich nie dało, ale pen sprawny do dnia dzisiejszego, nie mam jak
sprawdzić trwałości, do używam go czasami - ale miesiąc trzyma na bank
dane. A pen to już spadł mi z pierwszego piętra na chodnik, wypadła
tylko "szybka" osłaniająca dioda no i plastik się wytarł, oraz popękała
zatyczka. Upadek nie spowodował uszkodzenia danych.

--
bqb znaczek wiadomo jaki bqb.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!