Re: PenDrive? zywotnosc itp?

Autor: Pawel Kraszewski <Pawel_at_Kraszewscy.net>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 09:03:39 MET DST

Atlantis wrote:

> A tak swoją drogą, zastanawia mnie co się stanie później... Dane
> wyparują zwyczajnie i będzie można ponownie sformatować flasha, po czym
> wgrać coś nowego, czy też dane przepadną pociągając ze sobą cały nośnik?

Wyparują dane nie uszkadzając nośnika (jest powolny upływ ładunków przez
barierę). Uszkadza nośnik wielokrotne ładowanie/rozładowanie komórek
pamięci, "przeciera" się właśnie ta bariera i drastycznie maleje czas
trzymania informacji (w granicy praktycznie do 0).

--
 Pawel Kraszewski
 www.kraszewscy.net