Re: LG

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 08:40:09 MET DST

MadMan napisał(a):

> Jeśli chodzi o nagrywarki DVD - nie kupiłbym, nie mają zaawansowanych
> opcji testowania, a poza tym to chyba OK. Nagrywarka CD - owszem, napęd
> CD - w życiu bym nie kupił, wystarczy jeden knot zepsuty. Monitora też
> bym nie kupił.

Hmm... Nagrywarki DVD tej firmy raczej nie kupiłbym, właśnie ze względu
na to, o czym napisałeś, a poza tym czyta się w róznych serwisach, na
forach itp. że to w gruncie rzeczy pewna loteria z ich napędami. ;)
Nagrywarki CD? Hmm... Długo używałem 24x10x40x jeśli mnie pamięć nie
myli tej firmy, do dzisiaj pracuje w komputerze siostry, potem 52x32x52x
i też nie sprawiała mi problemów jeszcze czasem używam jej na USB2IDE. :)

# /George Orwell - Rok 1984/