Re: Jaki Pendrive kupić?

Autor: dzieciol <lelum_at_buziaczek.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 04:56:02 MET DST

On Tue, 05 Sep 2006 12:44:28 -0400, Tommy <tomek237@wp.pl> wrote:

> Witam,
>
> Chcia³bym kupiæ dobry, sprawdzonu Pendrive 1 Gb, ale nie wiem jakiej
> firmy kupiæ, Toshiba, Sandisk czy mo¿e jaki¶ inny?
>
> Proszê o odpowied¼ je¶li kto¶ siê orientuje dobrze w temacie pendrive-ów.

Przegladnalem co zostalo na tej grupie napisane o pendriwach. Ogolnie
zalety
tych czy innych marek, brak jednak rzeczy najwazniejszych:

Szybkosc zapisu-ta zwykle sporo mniejsza od odczytu i to jest normalne.
Dobre 'peny' musza miescic wartosci zapis/odczyt w przedziale 20-30 MB/sek.
Na rynku jest cala masa 'smiecia', takze markowych firm z przedzialu
ponizej
10 MB/sek. Prosze sie nie dac nabrac na 'specyfikacje' takie jak te:
__________
High-speed USB 2.0 Flash Drive, lub flash disk with USB 2.0 High Speed
Standard connection, lub USB 2.0 data transfer rate up to 480Mbps at
"High Speed". to wszystko prawda, tyle ze dotyczy standardu USB, a nie
danego pena!!!!!!

Jezeli 'specyfikacje; podawane sa w sposob jak wyzej, bez podania
faktycznej szybkosci zapisu/odczytu oznacza to tyle, ze sprzedawca/
producent kreci, nie majac czym sie pochwalic.

________
Zabezpieczenie przed nadpisaniem danych-jedne maja inne nie.
_________
Mozliwosc bootowania wiekszosc ma ale sa uparciuchy, ze nie da rady!

Podroby!!!zwykle z zakresu 2....4 i wiecej giga. Dobrze sprawdzic
na stronie producenta czy takie 'peny' sa w ogole produkowane-
dzialo sie tak z 'penami' oznaczonymi SONY. Tu rada korzystac z
reputowanego sprzedawcy.