Re: kłopoty z 7600GS AGP

Autor: <surym_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 02:45:14 MET DST

Michał wrote:
> [cut]
>
> Odkręć Bartona.

no dobra, odkręciłem, nawet drastycznie, do 7x200, mniej się nie da.
nawet pograłem dłużej w HL2. podniosłem trochę vcore, pograłem
jeszcze dłużej, podniosłem jeszcze odrobine (do 1,7 z 1,55, na
odkręconym), pograłem jeszcze... dziwne. sam barton stabilny, przez
trzy lata nie zbiesił się ani razu, a zdarzały mi się na nim
renderingi - trzydniówki w 3dstudio. krótko mówiąc, jestem w d.. to
znaczy, w kropce. awaria grafiki pewnie mało prawdopodobna.. wstawię
ją jutro w inny komp, nforce3 z socketem 754, zobaczymy, co się
stanie. chciałbym szybko ustalić winnego, jeśli jutro oddam kartę w
poznańskim komputroniku, powinni zaraz dać mi drugą, później mogą
chcieć ją wziąć na reklamację. dodam jeszcze, że flashowałem
bios w płycie i w samej grafie też.

proszę o poradę.

dziękuję i pozdrawiam.