Czy warto kupić ten notebook

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 19:15:35 MET DST

Witam!

Wypatrzyłem sobie takiego notebooka:

IBM ThinkPad R51e I 1844DWG
http://www5.pc.ibm.com/cr/products.nsf/$wwwPartNumLookup/_UR2DWCX?OpenDocument

O takiej konfiguracji:

Celeron M380 1,6GHz
512 MB DDR2
HDD 60GB
Radeon Xpress 200M
15" TFT XGA (1024x768)
DVD-RW
WiFi, LAN, modem

Będzie on wykorzystywany przez studenta do prac typowo "naukowych"
(programowanie, wyszukiwanie informacji w internecie), czasem jakiś
film, trochę muzyki itp. Gry - nie.

Chciałbym poznać wasze opinie na temat tego laptopa - jakie widzicie
wady, zalety itp. Mnie wydaje się OK jak na wymienione zastosowania (nie
ma matrycy typu "glare" której nie chcę i jest dosyć renomowanej firmy),
ale może coś przeoczyłem? A może ktoś ma ten model i mógłby podzielić
się spostrzeżeniami z pracy z nim? Ile w praktyce wytrzymuje na baterii?
A co sądzicie o awaryjności i serwisie IBM?

--
Pozdrawiam
Życzę miłego dnia :)