nie pasuje mi chlodzenie na grafike

Autor: hanek <bhanek_at_o2.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 19:11:10 MET DST

witam
mam problem jak w temacie
zakupilem pentagram FREEZONE XC-70 Cu+
http://www.mmv.pl/produkty_new/szczegoly.php?id_grupy=41&grupa=pentagram_coolery_vga&id_produktu=7
i chcialem go zalozyc na taka grafike:
http://www.palit.com.tw/en/products/nv_agp_6800GS-Sonic.html

teoretycznie ten wentylator powinien pasowac na karty 6800
tak jednak nie jest, glownie ze wzgledu na to ze gpu na karcie jest
wyzej niz byc powinno (bo nizej jest jeszcze chip tlumaczacy sygnal PCI
na AGP)
troche przeszkadzaja tez radiatory pamieci znajdujace sie nad gpu

zwrot chlodzenia chyba nie wchodzi w gre bo otworzylem juz toreke z
pasta i przykleilem 4 radiatorki na pamieci)

jakkolwiek jestem bardzo zdenerwowany nie zamierzam sie poddawac (jeszcze)
i tu mam pytaie dla szanownych grupowiczow:
zna ktos jakies patenty na zamocowanie chlodzenia "na chama" ;-)
jakies gumki, druciki, etc.?
za wszelkie porady pomysly bede wdzieczny

hanek

ps. juz kiedys u kumpla montowalismy blok wodny na karcie za pomoca
jakis gumek,gwozdzia i zapinek od spodni (mam fotke ;-)), ale po
pierwsze chlodzenie bylo lzejsze, po drugie karta dosc tania...