Re: no signal

Autor: Coin <coin22WYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 11:46:14 MET DST

Mark napisał(a):

> Albo chociaz nie podpial zasilania procesora - zgaduje, bo nie wiem jaki
> zasilacz i procesor, ale objawy tez bywaja takie.
> Odpiac wszystko, zostawic grafike i pamieci i sprawdzac po kolei -
> zaczynajac od pamieci, zasilacz - to ze uruchamia wiatraki nei znaczy ze
> daje dobre napiecia. Grafike sprawdzal wiec zostalaby wtedy plyta, bo
> procesor to jednak najrzadziej pada.

Witam, jeszcze raz.

Zgadza się, startuje zasilacz, a komputer się nie włącza.
Sprawdziłem na swoim sprawnym kompie kartę graficzną (działa) i monitor
(działa). Odnośnie złego napięcia sprawdziłem też czy to wina zasilacza,
tzn ze swojego dobrego kompa włożyłem zasilacz do tego zepsutego i nie
działa. Obydwa zasilacze są marki Tracer 400ATX (a mój może nawet 450,
nie zwróciłem uwagi). Czyli nie jest to problem zasilacza, skoro na
sprawnym też nie chodzi.

Ja nie wiem jaki to procesor jest, płyta jest na 95% jakimś ECS'em z 4
gniazdami USB, raczej starszy model.

W jaki sposób najłatwiej sprawdzić czy padła płyta? Lub gdzie
ewentualnie może jeszcze być przyczyna?