Re: no signal

Autor: Mark <dragon74_at_op.plNO-SPAM>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 11:28:48 MET DST

Dnia Tue, 05 Sep 2006 08:14:33 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Komputer się NIE WŁĄCZA. Uruchomienie światełek i wentylatorów
> świadczy tylko o tym, że włączył się ZASILACZ, a nie komputer.

Dokladnie...

> W tej chwili komputer się nie włącza i dlatego należy
> sprawdzić wszystko: płytę, procesor, pamięci. Mogą to być
> kondensatory elektrolityczne lub brak kontaktu na jakimś
> złączu, ale nawet nie podałeś konfiguracji maszyny.

Albo chociaz nie podpial zasilania procesora - zgaduje, bo nie wiem jaki
zasilacz i procesor, ale objawy tez bywaja takie.
Odpiac wszystko, zostawic grafike i pamieci i sprawdzac po kolei -
zaczynajac od pamieci, zasilacz - to ze uruchamia wiatraki nei znaczy ze
daje dobre napiecia. Grafike sprawdzal wiec zostalaby wtedy plyta, bo
procesor to jednak najrzadziej pada.

--
Mark