Jaki zasilacz?

Autor: Kornel <kornel_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 09:57:51 MET DST

Hej,
Mam obecnie zasilacz Feel jakistam, ktory chuczy jak odkurzacz :) Chcialem
kupic sobie cos cichszego, sprawniejszego. Myslalem o czyms takim:
czyli Be-quiet Blackline P5-420W ATX 2.1
Pierwsze pytanie to co o nim sadzicie? Ma byc cichy i zawodowo dostarczac moc,
bez wachan.
Drugie pytanie, to czy bedzie on pasowal pod moja plyte. Plyta to p4s8x, i
teraz podlaczenie to 20pinow + 4pin'y pod procesor. Niby sie zgadza z opisem
na komputroniku, tylko zastanowila mnie zgodnosc ze standartem ATX2.2. Z tego
co sie orientuje to tam mamy 24piny na wtyczce zasilania wiec jak to moze byc
zgodne?:)

Moja plyta wyglada o tak:
http://images.ukgamer.com/reviews/asus/p4s8x/board_large.jpg

--