CD/DVD nie staruje na jmicron

Autor: Mariusze <f_r_i_e_n_d_kasuj_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 02:17:21 MET DST

Sobie kłopotu narobiłem.
Jedyne gniazdo IDE jest na chipie jmicron.
CD startowe działa, pod win też jest ładnie,
ale nie działa mi CD bootowalne z "jakimś tam
programem do backupu".
Próbowałem coś takiego "UltimateBootCD" ma koło 16 MB,
też nie działa...

Żaden sterownik *.sys dla CDpod DOSa nie działa,
w tym Ultimate było tego sporo.

Ma ktoś sprawdzone rozwiązanie aby działało na tym chipie?

PS.Znalazłem podobny temat po angielsku, ale bez rozwiązania.

Mariusz.