Re: kupno laptopa i gryzonia do niego

Autor: Łukasz Olaczek <kameleon_at_pertus.com.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 01:42:54 MET DST

Witaj,

On Mon, 04 Sep 2006 23:47:41 +0200, Szarlih <szarlihy@wp.pl> wrote:
> muszę kupić laptopa, bardziej przenoszony często komputer niż
> rzeczywiście do mobilnego użytku. budżet to max 4500zł. w sumie podoba
> mi się HP nx7400 EY508ES: http://tinyurl.com/kxmsl, ale... nasłuchałem
> się o padających matrycach HP a ma tylko rok gwarancji. :/ ma ktoś
AFAIK HP dla klientów indywidualnych daje dwa lata gwarancji. Taką
gwarancją są przynajmniej objęte dwa zakupione przeze mnie w ostatnim
czasie laptopy HP.

Pozdrawiam,
Ł.O.

--
Łukasz Olaczek                 | Registered Linux User No. 166549
e-mail: kameleon@pertus.com.pl | Powered  by  Kubuntu @ HP nc6120