Re: Magistrale procesora

Autor: Sisior <_at_>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 23:12:22 MET DST

Użytkownik "Bernard" <bernard@earth.net> napisał w wiadomości
news:44fc86ff$0$17960$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Bo teraz, panie, to wszystko na głowie stoi ;)

To ja na podstawie róznych materiałów wymysliłem taka odpowiedź :
Magistrala danych powinna byc większa od rejstrów procesora zeby procesor
nie musiał sie odwoływać po dane rozkazy 2 albo wiecej krotnie ( Y=8 bitów a
rozkaz ma długość 16 bitów i X=16 bitów) . Zaś szyna adresowa która przenosi
tylko adresy i decyduje o wielkosci pamięci do której mozna sie odwołac może
być mniejsza. Nie wiem tylko jaki związek bedzie miała bitowość rejestrów
procesora i szyny adresowej.
Ma to jakies ręce i nogi ??

--
Z pozdrowieniami Krzysiek