Re: Benq 1650 i nagrywanie audio < x4

Autor: misiek1928 <misiek_1928.WYTNIJ.TO_at_o2.pl>
Data: Mon 04 Sep 2006 - 16:00:24 MET DST

> I tu sie mylisz. Pamietaj ze test na C1 i C2 bedzie robil Twoj CD-ROM w
> komputerze, nie odtwarzacz plyt CD audio, a te sa mniej wysrubowane.
>
> Pzdr.,

Zakładam po prostu, że piszący nie posiada muzealnego okazu odtwarzacza
stacjonarnego. Każdy przyzwoity (przyzwoity to nie to samo co drogi)
odtwarzacz stacjonarny nie ma problemów z odtwarzaniem płyt CD-R/RW.
Prędkość nagrywania płyty audio ma wpływ na przyswajalnośc jej przez
odtwarzacz stacjonarny, nie jest to jednak w większości kwestia małej
prędkości, lecz użytego nośnika. Gówniany (za przeproszeniem) nośnik
nagrany z prędkością x4 będzie zawierał tyle błędów co dobry nagrany z
prędkością, powiedzmy x52 - tak może się zdarzyć. Ale dobry nośnik
nagrany x4 może zawierać więcej błędów, i być gorzej przyswajany niż ten
sam nośnik nagrany x16.

Sam wykonałem wiele tego typu testów, wykonało go wielu z moich
znajomych i ludzi z którymi miałem okazję o tym dyskutować - wszystko
kwestią posiadanej nagrywarki, użytego nośnika oraz ewentualnie
posiadanego odtwarzacza "niekomputerowego".

Pozdrawiam.