Re: Tani notebook dla studenta

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 23:38:15 MET DST

Baobam napisał(a):
> Witajcie,
>
> Jestem studentem i z racji wybranego kierunku studiów muszę kupić sobie
> notebooka. Dotychczas nie miałem komputera przenośnego. Myślę, że jednym z
> najważniejszych kryteriów przy wyborze to długość czasu pracy na baterii
> oraz masa komputera. Planuję kupić używany na Allegro. Myślę o jakimś
> nieprodukowanym już modelu IBM-a (magia marki :), choć zastanawiam się nad
> Toshibą. Górne ograniczenie cenowe to 2000 zł, a 2500 już na pewno nie mogę
> przekroczyć.

> [...]
Takie rzeczy to tylko w erze :) Powaga.

Wg mnie stare laptopty, ok, ale czy w tej cenie będą IBMy z dobrą
baterią, wifi na pokładzie, 512mb ram, troszkę chyba za dużo, ale pewnie
się mylę. Ja kupywałem za około 1000plnów IBM X21 ale ten nie ma wifi, a
modelik naprawdę fajny - leciutki jak poduszeczka, mimo że bez napędów.

Ciężko coś dopasować, a co do nowych - w tej belce cenowej przygotuj się
na częste odwiedzanie serwisu. No ale to tak jak z nowymi autami -
trafisz egzepmlarz, która działa lata, albo działa 2 dni.