Re: Którego z dwóch laptopa byście wybrali?

Autor: Seba <seb_beztego_sob_at_gazeta.pl>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 21:35:33 MET DST

> Znam ten problem, tez czekam na niego juz od 1,5 tygodnia.
> Slyszalem o nim wiele dobrych opinii i (tak mi powiedzieli w
> sklepie) schodzi jak cieple buleczki.

Ja dzwonilem do HP - powiedzieli, ze nadzieja jest dopiero w polowie
wrzesnia. Nie wiem ile w tym prawdy - tak powiedzial ludek do ktorego
mnie przelaczyli. W Vobisie podobnie.
Dlatego sobie go odpuscilem i kupilem Asusa A6F-AP021 - nie wiem
jeszcze czy jestem zadowolony, poniewaz jeszcze go nie odebralem :).

ps. Odpowiadaj po cytowanym tekstem - ulatwia to czytanie i nie
bedziesz lamal netykiety.

--
Pozdrawiam
Sebastian S.