Asus M2N32-SLI Deluxe wentylator na radiatorze

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpkawpkropkapl>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 11:37:47 MET DST

Witam,

Na plycie Asus M2N32-Sli Deluxe na radiatorze obok procesora mam zamontowany
dostarczony razem z plyta wentylator. Niestety jest on najglosniejszy w
calym komputerze. Przeczytalem, ze nie jest wymagany i mam pytanie do osob
posiadajacych te plyte:

Czy bez problemow chodzi bez wentylatora?

Na procesorze mam zainstalowany zestaw chlodzacy Scythe Mine procesor
(Athlon x2 4200 jeszcze nie podkrecany) jest chlodny (40st) ale niestety
wentylator w tym przypadku dmucha miedzy listkami w kierunku zasilacza a nie
w dol na procesor i nie ma obiegu powietrza miedzy radiatorami na plycie.
Gdy dotykam ich sa bardzo gorace (parza w palce) mimo, ze teraz wentylator
jest zamontowany na jednym z nich. Obawiam sie, ze gdy go sciagne to plyta
przestanie byc stabilna. W obudowie jest raczej chlodno (30st) dodatkowo mam
dwa wentylatory jeden na dole (dmuchajacy do obudowy) drugi pod zasilaczem
(wydmuchujacy) ale oba dosyc wolno obrotowe.

Pzdr
Jacek