Re: Drogie sa baterie do Toshiby (notebook).......

Autor: marek <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Sat 02 Sep 2006 - 00:35:42 MET DST

> W laptopie bedzie podobnie tylko na wieksza skale. U siebie elektronike
> wywalilem z baterii, bo nie
> miescila mi sie. Lecz wiem ile juz pracowala i na ile starcza.
>
> J.

hmm, tu sa ogniwa LI-ION. tu jest wazna elektronika bo komunikacja z
komputerem jest istotna - co bys mial czas na zamkniecie programow przed
calkowitym padem komputera i...danych :)

Musialbym rozebrac najpierw baterie na czynniki pierwsze i zobaczyc jakie
ma tam ogniwa.
Druga sprawa, ze musialbym takie ogniwa gdzie kupic - nie wiem gdzie, zaden
ze mnie elektronik, wiec zostaje mi poleganie na "nieoryginalnych" do
mojego modelu.

Btw,
w Nokii 6230i - kupilem baterie na allegro, pojemniejsza i faktycznie
trzyma dluzej - jakis korncell czy podobnie, wiec nie generalizujmy z ta
zla jakoscia zamiennikow