Re: Drogie sa baterie do Toshiby (notebook).......

Autor: jacobs <andrzej_at_no_spam_marzyciel.pl>
Data: Sat 02 Sep 2006 - 00:00:26 MET DST

Uzytkownik "marek" <marxjousun@skasujpost.pl> napisal w wiadomosci
news:1pc8yopok681u.1381bi1ztcabo$.dlg@40tude.net...
> Witam,
> Mam notebooka Toshiby ale z bardzo mala bateria - 2000 mAh.
> Na zakup jakiejs markowej o wiekszej pojemnosci mnie nie stac, bo to koszt
> ponad 400 PLN.
> Szukam jakiejs alternatywy...
> Macie moze jakies doswiadczenia z nieoryginalnymi, czy (moze) wymiana
Napisze kilka slow o bateriach, ale do.. kamery. Budowa i funkcje podobne.
Orginalna prawie 3setki.
Rozebralem stara. W srodku siedzialy ogniwa, policzylem napiecie,
podzielilem na ilosc ogniw. Wyszlo
ze beda pasowac zwykle "paluszki" akumulatorki. Troche metaloplastyki i
udalo mi sie upchac w niej te aku.
Teraz bateria trzyma prawie 4 godziny. Orginalna 2,5. Uzywam od roku i jest
OK.
W laptopie bedzie podobnie tylko na wieksza skale. U siebie elektronike
wywalilem z baterii, bo nie
miescila mi sie. Lecz wiem ile juz pracowala i na ile starcza.

J.