O co chodzi z nowym kompem?

Autor: riva <riva14_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 22:07:32 MET DST

Kupiłem płytę używaną asrock 775i48, do tego procesor 2,53 D-nowy
/lga/.zasilacz 400 W. Złożyłem to wszystko do kupy i podłączyłem
dysk Maxtor na sata. Przy pierwszym uruchomieniu wszedłem do biosu
sprawdziłem temperaturę/32stopnie na procku/ urządzenia wszystkie
zostały wykryte. Zresetowałem kompa i uruchomiłem z dyskietki aby
podzielić i sformatować dysk. Przy badaniu spójności doszło do 7
procent i na tym zatrzymało się chwilę i następnie doszło do 23
procent. Potem doszło do 32 procent i zaczęło od zera. Byłem na
100% pewny że to uszkodzony dysk. Podmieniłem go na nowy. Komp nie
chce się uruchomić, tj wentylator na procku chodzi ale brak jest
sygnałów biosu, czarny ekran i nic więcej. Sprawdziłem te dwa dyski
w innym kompie i są ok. Podmieniłem pamięć, grafikę zasilacz i bez
zmian/ kable też/. Może ktoś miał podobny problem, bo gość od
którego kupiłem płytę twierdzi że była na 100% sprawna i
chodziła z intel pentium 4.
Z góry dziękuję za wszelki sugestie