Re: Aktualizacja BIOS-u bez flopa

Autor: Robert Wańkowski <robwan_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 13:10:25 MET DST

Użytkownik "-"

> przerzucasz system z dyskietki na hdd (wszystko, razem z autoexec i
> config -w nich zmieniasz "a:" na "c:") i komenda a:\sys c: zrobi dysk
> systemowym. wsadzasz cd-rom, restart i masz odpalony wiersz polecen z hdd
> i zainstalowany cd-rom (ktory juz jest w komputerze)

Tak zrobię, tylko że nie sformatuję dysku, ale dobre i to.
Jest jeszcze mały problem. Udało mi się nainstalować na tego Win95 ME. Teraz
uruchamia się za każdym razem. Ale mam teraz wersję duńsko-polską. Ten Win95
był w wersji duńskiej.
Jak wiadomo dostęp do dos-u w ME jest utrudniony. Mam jakiś programik, który
przywraca dos w ME, ale też jest na flopie do bootowania.
Doradzicie jeszcze w tej materii?

Robert