Re: Barton 3000+ mobile czy nie ?!

Autor: Onufry Zagłoba <zagloba_at_maupa@os.pl>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 12:57:16 MET DST

"Miloszek" <miloszek82@interia.pl> wrote in message
news:v60gf2t2t19tcd6rtroq5r777mo0rftq3f@4ax.com...
> Wiec postanowilem kupic mobila, ma nadzieje ze moja plyta go polubi :)
> Narazie nie bede go krecil, a jak dokupie wodne to poszaleje!

A ja dalej się upieram, że to nie jest dobre rozwiazanie. Ten procek był
dobry rok temu, dwa lata. A teraz utknąłem z nim w ślepym zaułku, bo nie
wydam 600 plnow na grafe na agp, która bedzie wolniejsza od swojego
odpowiednika na pci-e, który w dodatku jest tańszy.

Zastanów się jeszcze raz. Składałem kilka sempronow z pcie kiedy byly
droższe i wiem, że teraz wolałbym nowego athlona niz starego bartona.
Predkość prawie ta sama ale gardło i możliwości szersze.

No chyba że dla sztuki chcesz kupić bo cię stać na inny jeszcze komputer, a
chcesz się pobawić w grzebanie. ;-)

Tak, czy siak udanego zakupu.

--
Pozdrawiam Waszmości