Do czego jest napięcie -5V na płycie gł.?

Autor: Adamo vel Groszek <adamu_at_widzew.net>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 20:31:30 MET DST

Witam!
Mam taki problem, mam starszą płytę główną ze złączem 20 pinowym. Na jednym
z pinów jest wymagane napięcie -5V. Chcę kupić nowy cichy zasilacz (myślałem
o Chieftec-u GPS-350EB-101A 350W) jednak on nie daje napięcia -5V -nie ma
poprostu jednego pinu we wtyczce i sam zasilacz też nie daje tego napięcia.
Czy w związku z tym mogą być jakieś problemy? Czy z tym Chieftec-iem, o
którym piszę, komp będzie działał poprawnie? Czy będzie to miało wpływ na
jego stabilność lub cokolwiek innego? I w końcu do czego jest to
napięcie -5V?
Za wszelką pomoc z góry dzięki.
Pozdrawiam - Adam