Barton 3000+ mobile czy nie ?!

Autor: Miloszek <miloszek82_at_interia.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 17:18:31 MET DST

Witam wszystkich grupowiczow
Mam male pytanko, mam zamiar w swojej plycie
Soltek SL-75FRN wymienic procesor bo reszta czesci jest OK.

W okolicach 400-450 zl tyle chce wydac bez problemu
na allegro dostane jeszcze Bartona 3000+
i tu mam male pytanko Mobile czy zwykly ???

Zawsze myslalem ze Mobile sa lepsze do krecenia (odblokowane mnozniki
itd) narazie nie bede podkrecal zalezy mi na stabilnej pracy, ale
wieksza moc wlasnie Bartona sie przyda ;)
O dziwo sa i Mobile i zwykle z odblokowanym mnoznikiem,
nawet ten mobile jest o 11 zl tanszy ???

Wiec prosze Was o krotka rade ktory brac zwykly z
odblokowanym mnoznikiem czy ten Mobile ?
Mile widziane uzasadnienie ;)

Pozdrawiam wszystkich
Milosz