Re: wiecie moze gdzie mozna kupic klawiature do laptopa Tosiba Satellite A25 ????

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 17:17:05 MET DST

Dnia Thu, 31 Aug 2006 11:35:54 +0200, Robcio tak nawijal:

> :( Chyba jednak ta klawiatura nie zastapi mojej popsutej ;(
> A przynajmniej z tego co znalazlem to jest ona przeznaczona to Toshiba
> Satellite serii M, do serii A chyba w ogole jej nie bylo ;(

Dziala z Tecra (PTE)A20, mimo, ze byla wlasnie do Satellite M kupiona.
Wbrew pozorom (i twierdzeniom serwisu) one sa elektrycznie kompatybilne
z seriami M. Roznia sie groszkowaniem na klawiszach no i tym mechanizmom,
o ktorych mowilem (fota). A tu jeszcze fotka zlacza:
http://www.fran.pl/pub/toshi_keyb_conn.jpg

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...