Re: czym róznią się te routery Cisco ?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 14:01:50 MET DST

Dnia 2006-08-31 12:36:04, encja *Radosław Sokół* wymodziła przez port
119 co następuje:

> Z całym szcunkiem, LinkSys to nie Cisco. To tylko wydzielony
> dział z wydzieloną marką. I choć nie jest zły, to idealny
> też nie -- na przykład WAP-54G i WRT-54G potrafią się
> zawieszać w różnych okolicznościach. Pisanie przez sprzedawcę
> "Cisco-Linksys" jest IMHO nadużyciem i już kiedyś to pisałem
> na tej grupie...

Nie bądź aż tak zasadniczy ;)

Niedawno byłem na prezentacji nowych routerów Cisco (fajne maszynki, ze
zintegrowanym PIXę'em, ale drogie jak ... &$@&#$&), podczas rozmowy
jeden z prowadzących mocno mnie zaskoczył. Powiedział coś takiego:
"jak wszystko co dobre CISCO kupiło to od innych". Na moje 4 znaki
zapytania w oczach dodał, że ok 90% rozwiązań oferowanych przez CISCO,
to technologie w taki czy inny sposób zakupione/przejęte/produkowane na
licencji, a nie własne rozwiązania.
Szczerze mówiąc nie miałem o tym pojęcia... ;)

W tym kontekście, twierdzenia że "co CISCO, to CISCO" brzmią całkiem
zabawnie. Oczywiście, profesjonalne rozwiązania firmowane przez CISCO to
świetny sprzęt.

Co do omawianych routerów - do domu bardzo dobre. Co prawda
"czterdziestka jednynka" parę razy mi się powiesiła, ale to sporadyczne
zwiechy typu raz na rok. A krytykowany przez Ciebie WRT54G jeszcze mnie
nie zawiódł (mam od ok. roku). A zdarza się, że ruch mam spory, i to
zarówno na samym switchu, jak i na wyjściu.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]