Re: Pytanie o Asrock

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 13:56:58 MET DST

Użytkownik "zaemka" <zaemka@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ed6bts$8jg$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witanie,
> na pewno było wiele razy ale nijak nie mogę wygooglać
> więc proszę o wyrozumiałość.
>
> Mam możliwość niedrogo zakupić płytkę Asrock K8Upgrade
> z socket 754 na Via K8M800, ale mam rozterki
> - nie chcę się wpakować w kłopoty -
> więc czy te płytki są stabilne jeśli się nic nie podkręca.

Miałem pod P4 - P4I65PE.
Podkręcanie - działał mój P4 2.4GHz na 3.0GHz ale za nic nie szło ustawić
poprawnie pracy pamięci. Gdyby nie powalony BIOS który zawsze ustawiał
timingi o numer niżej (tzn. przy 200MHz timingi dla 166MHz a przy 166
timingi dla 133) to by została.
A tak zero jakiejkolwiek stabilności na 3 kompletach pamięci jakie miałem
(na jednym Hynixa wogóle nie wstawał).

Mam teraz Gigabyte. Podkręcać się niestety nie podkręciło ale jest stabilnie
i komputer startuje za każdym razem. Asrock czasami nie startował i po
następnym resecie szedł w trybie awaryjnym czyli najniższe ustawienia
procka/pamięci (obie szyny po 133MHz). Kolejne odpalenie szedł 'normalnie'
(czyli timingi 133 a pamięc na 166) potem znowu przy którymś starcie zwis i
reset do awaryjnych i tak w kółko.

Ja sobie powiedziałem nigdy więcej wynalazków.

Pozdrawiam.

--
Henry(k)