Re: DDR2: Latency vs. predkosc - co ma wieksze znaczenie dla Core 2 Duo E6600

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 02:46:13 MET DST

Im więcej się dowiaduję, tym większą zdobywam pewność, że po
pierwsze nie dowiem się wszystkiego, a po drugie zapomnę wszystko
natychmiast po zbudowaniu systemu :) Ale nic to. Dzięki za
odpowiedzi,... które jednak nasuneły mi kolejne pytania :) (znaczy
że chłonę wiedzę jak ja pierdziu!)

Przeanalizowałem wnikliwie symbole "Chip No." podane w QVL i ...
zdołałem je podzielić na kilka grup (na podstawie podobieństwa
ciągów znaczków).... I tyle - nie rozgryzłem za wiele :) Ale mam
wątpliwości. Czy np. E5108AB-5C-E, to ta sama kość, co E5108AE-5C-E
(różnica jednej literki)? Czym się różnią od np. HYB18T256800AF3?
Czy każdy producent ma swoje zasady nazewnicze? Itd. itp... Moje
pytanie brzmi - jak czytać te numerki? Powiedzcie jak to gryźć,
żeby zrozumieć.

I drugie pytanie: jak sprawdzić czy dana pamięć nie wymieniona w QVL
jest oparta na zalecanych przez Asusa kościach, skoro w opisie
sprzętu na stronach sklepów internetowych takich informacji niema
(sprawdzałem nawet na stronie Patriota i nie udało mi się odnaleźć
informacji na temat kości, na których oparte są ich pamięci)?

Pozdro