Re: Nowy Notebook, co zainstalowac ? ...

Autor: Łukasz Olaczek <kameleon_at_pertus.com.pl>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 00:39:33 MET DST

Witam,

On Mon, 28 Aug 2006 11:53:46 +0200, Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

> Żeby to porządnie zrobić bez kradzieży dodatkowych
> narzędzi typu PM (pomijam okazjonalnie dostępne starsze
> wersje na CD w jakichś czasopismach) najczęściej trzeba
> usunąć partycję, zrobić nowy układ, zainstalować system,
> zainstalować sterowniki, zainstalować aplikacje -- i
> wszystko ręcznie i półlegalnie, bo firmowa instalka
> przywraca pewnie oryginalny układ partycji.
Na swoim laptopie zmieniłem układ partycji używając bootowalnej płyty z
qtparted zdaje się. AFAIK repartycjonowanie zajęlo ok. godziny i to tylko
dlatego, że touchpadem nie mogłem ustawić poprawnie wielkości partcji za
pierwszym razem :).

Pozdrawiam,
Ł.O.

--
Łukasz Olaczek                 | Registered Linux User No. 166549
e-mail: kameleon@pertus.com.pl | Powered  by  Kubuntu @ HP nc6120