Re: Najmniejszy "beznapędowiec" z Wifi i dobrą baterią...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 19:58:52 MET DST

Użytkownik "Biloniarz" <biloniarz@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1156937430.740110.188810@74g2000cwt.googlegroups.com...
> Witam,
>
> Szukam małego i leciutkiego laptopa z wifi i w miare dobrą baterią (
> tak min. 4h realnej pracy z włączonym połączeniem wifi ) . Ideał
> posiadał by jeszcze czytnik SD i Bluetooth. Niby nie tak wymagająco,
> a ciężko coś fajnego znaleźć... trafiłem na DELL-a X300, ale to
> chyba jeszcze nie to o co mi chodzi :(
>
> Prosze o nakierowanie na jakiś inny sprzęt... ewentualne rady od
> użytkowników tego typu sprzętu bardzo mile widziane i oczywiście
> realny czas pracy na baterii będzie bardzo pomocny.

Obejrzyj sobie Sony Vaio TX. Waga w okolicach kilograma, bateria trzyma
ponad 7 godzin (realnie ponad 5h - przetestowane), ekran WXGA doskonałej
jakości, klawiatura więcej niż dobra, wydajność satysfakcjonująca, posiada
slot na karty MemoryStick, wbudowane BT, bardzo czułe WiFi 54G, modem
GPRS/EDGE i tradycyjny, LAN 100 MBit, PCMCIA, dwustronną nagrywarkę DVD, i
parę innych drobiazgów dla których jest on dla mnie w tej chwili Nb.1. W
Stanach można go kupić za nieco ponad 1k USD.
http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/en/-/USD/SY_BrowseCatalog-Start?CategoryName=cpu_VAIONotebookComputers_TXSeries&Dept=computers

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/