Re: Najmniejszy "beznapędowiec" z Wifi i dobrą baterią...

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 15:45:09 MET DST

Dnia 30.08.2006 Biloniarz <biloniarz@gmail.com> napisał/a:
> Witam,
>
> Szukam małego i leciutkiego laptopa z wifi i w miare dobrą baterią (
> tak min. 4h realnej pracy z włączonym połączeniem wifi ) . Ideał
> posiadał by jeszcze czytnik SD i Bluetooth. Niby nie tak wymagająco,
> a ciężko coś fajnego znaleźć... trafiłem na DELL-a X300, ale to
> chyba jeszcze nie to o co mi chodzi :(
>
> Prosze o nakierowanie na jakiś inny sprzęt... ewentualne rady od
> użytkowników tego typu sprzętu bardzo mile widziane i oczywiście
> realny czas pracy na baterii będzie bardzo pomocny.

A ile ma ważyć i ile kosztować? I czy zależy ci na marce.
Popatrz na oferte MSI np megabook s270 w panoramicznej 12",
coprawda napędowiec, ale w jakiej masie! ;)
http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=342
No i wg tego co piszą 3.5h szedł (bez grania, ale to i tak prawie
to co chciałeś)
Ma wifi, bt, czytnik sd.
Osobiście nie miałem z nim do czynienia, ale znalazłem go przy okazji
poszukiwań lapka dla mnie. Nie dysponowałem jednak aż takim budżetem.
Ma też niestety minusy, przeczytaj artykuł.

***         http://jeep.comm.pl         ***
*** rtg  project  http://gg.overwap.net ***