Re: core 2 duo (cena)

Autor: PaPi <andrzej_lepper_at_drugi_obywatel_IV_rp>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 16:08:16 MET DST

> Cena, chociażby takiego e6400, niespełna miecha od premiery obecnie wynosi w
> techpalnecie - 880 zł, do końca listopada spadnie spokojnie do 700 stów.

To do konca wrzesnia czy listopada ?

> Nawet z tego względu, że ma wejść 4 jajowiec w tym roku, cena na pewno
> stopnieje.

4-jajowiec to zupelnie inny rynek niz E6300, E6400, E6600..

> A ty dalej jesteś święcie przekonany, że komputronik, czy jakiś tam sronik
> obniży dla Ciebie cenę ? - tam dalej taki 6400 będzie wart 1000 zł.

Nie kupuje w komputroniku. Kupuje w sklepie mojego bliskiego znajomego gdzie
czesci mam zupelnie bez marzy.
W tej chwili C2D kompletnie miazdzy przeciwnikow. Po co Intel mialby obnizac
ceny, po co z cen mieliby schodzic duzi dystrybutorzy jak procesor sprzedaje sie
swietnie i poki co w przeciagu najblizszego pol roku nie widac dla niego
konkurenta.

PaPi