Re: core 2 duo (cena)

Autor: maly 15 <maly158_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 15:51:21 MET DST

PaPi <andrzej_lepper@drugi_obywatel_IV_rp> napisał(a):

> Od kiedy Intel okresla cene dla odbiorcy koncowego ? Przeciez ta zelazy od
> baaardzo wielu czynnikow. Mozna mowic o cenie orientacyjnej ale nie
okreslac ja

> z dokladnoscia do 10zl.
> Artykul powstal najprawdopodobniej przez niedokladne tlumaczenie/pomylke
> przedstawiciela handlowego Intela (stad ten marketingowy belkot) a w nim
zawart
> byly ceny dla odbiorcow hurtowych przy kupnie >1000 sztuk. Ceny takie
podawane
> sa (jak wiekszosc cen hurtowych) bez podatku VAT.
> [...]

Cena, chociażby takiego e6400, niespełna miecha od premiery obecnie wynosi w
techpalnecie - 880 zł, do końca listopada spadnie spokojnie do 700 stów.
Nawet z tego względu, że ma wejść 4 jajowiec w tym roku, cena na pewno
stopnieje.
A ty dalej jesteś święcie przekonany, że komputronik, czy jakiś tam sronik
obniży dla Ciebie cenę ? - tam dalej taki 6400 będzie wart 1000 zł.