Re: 19 LCD do 1400PLN

Autor: Tomek <tomekkNOSPAM_at_WYTNIJimpakt.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 11:30:06 MET DST

"webjay" <kamil@adres-email-w-linku-stopki.pl> wrote in message
news:ed3k49$f0b$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jak w temacie - co kupic? Dla dzieciakow - glownie granie, troche nauki,
> pewnie od czasu do czasu jakis film. Jest ich dwoch - tak wiec TN odpada
> (zalezy mi troche na szerszym polu widzenia) - rozdzialka 1280x1024.

http://www.sirius.pl/komputery/towar_cennik_62/towar_filtr_31_62/Filtr.html
Bardzo dobra wyszukiwarka, możesz m.in. wybrać typ matrycy, rozdziałkę,
złącze itp.

Ja kupiłem tam ostatnio Sony X95FB na MVA.
Polecam zarówno monitor jak i sklep (dostałem zniżkę na pamięci DDR - można
z nimi negocjować :)).

Pozdrawiam.
Tomek