Re: Pytam, żeby potem nie żałować ;-)

Autor: Voodoo <v.o.o.d.o.o_at_poczta.fm>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 11:25:50 MET DST

fv napisał(a):
> Hej!
>
> Przyszedł czas na ponowny apgrejd sprzętu. Poprzednio zakupiłem athlona xp
> 1700+, który okazał się zupełnie nie kręcić. Ogólnie zresztą słabo wybrałem
> sprzęt (poza zasilaczem) ;-)
>
> W tej chwili Heroes of Might and Magic V ma wymagania wyższe niż mój pecet, w
> związku z tym zachodzi potrzeba apgrejdu (co najmniej takiego, żeby HoMM V
> poszło).

Najwazniejsza rzecz to pamiec 512 nie wystarczy wogole... bedzie Ci
dogrywac z dychola niesamowicie i to nawet przy wypasionej
karciegraficznej... ja mam

p4 2,4
512 DDR pc3200
radeon 9800 pro
120 sata

i Heroes V smigal...na high ze wszystkim + antyalasing...
  do 2 lub 3 misji ... pozniej pamiec sie skaczyla i zaczoł mielic hdd

takze przy tej konfiguracji jaka podales bedzie pieknie chodzil ale
pamietajac o ramie 1 GB to optimum dzisiaj

pozdr

voodoo