Re: Klawiatura maszynistki

Autor: koment <pjwrules_wytnij__at_op.pl>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 08:41:42 MET DST

Użytkownik "Franciszek Sosnowski" <news@fran.pl> napisał w wiadomości
news:1fe44op7pv1ny.1sre7j7aatwyy.dlg@40tude.net...
> Dnia Wed, 30 Aug 2006 00:17:42 +0200, koment tak nawijal:

> Nie, nie chodzi o scieranie sie znakow na klawiszach, lecz o zacieranie
> sie mechanizmow - po prostu naciskanie klawiszy nie idealnie pionowo
> powoduje, ze wciska sie taki klawisz ciezko.

aaa... starość nie radość ;) źle odczytałem hehe - masz rację z tym zacieraniem-
moja poprzednia klawiatura microsoft natural keyboard po pewnym czasie też była
do wyrzucenia, dlatego przerzuciłem się na wspomnianego wcześniej logitech-a

> Zdaje sobie sprawe, ze najlepiej byloby nie wywierac zadnej sily
> bocznej, ale to w koncu klawiatura jest dla czlowieka, a nie odwrotnie.

z siłą boczną to IMHO jest tak, że ludzie nie dobierają klawiatury pod siebie (w
sensie dopasowania wielkości klawiszy do swoich paluchów) skoro mam pracować na
tym kilka(naście) godzin dziennie to nie kupuje czegoś, co ma malutkie klawisze
(i wciskają się mimowolnie 2 na raz) ani klawiatury, która ma za szerokie
rozstawienie. Wbrew pozorom dopasowana wielkość ma duży wpływ na komfort pracy
(zwłaszcza dla osób które piszą bez patrzenia)

> Tym bardziej, ze stare produkcje z epoki 286 wciaz dzialaja poprawnie.

Pod warunkiem że w swoim czasie ktoś nie grał w Mortal Kombat hehe

> Pomijajac juz powyzsze nieporozumienie, chcesz powiedziec, ze piszesz
> przez tego 'wyszywanca'? :P)))

Si Senior ;) czasem tylko go zdejmuję do prania

> No, konczac tym ROTFLem, zycze jak najwiecej wstukanych znakow!

nawzajem!

Pozdrawiam
koment