Re: Jaki laptop 17" ?

Autor: .:NortiK:. <zacna_at_sciema.com>
Data: Wed 30 Aug 2006 - 08:23:29 MET DST

Użytkownik "ZZ" <someone@indigo.ie> napisał w wiadomości
news:ed1gh0$ni6$1@news.onet.pl...

> ".:NortiK:." <zacna@sciema.com> wrote in message
>
> mam HP zd7000 (tez 17stka) kupiony 2 lata temu za 1500E (P4 ht 3.2GHz,
> 512RAM, 80GB)
> rozdzialka 1440x900 optymalna moim zdaniem, grafiki nie pamietam w tej
> chwili (64MB)
> nie piszesz do czego go chcesz uzywac - ja mojgo traktuje jako komputer
> domowy
> a tym ze mieszkam za granica, stad laptop a nie desktop - IMHO jesli
> chcesz go czesto
> nosic to pomysl o mniejszym (np. 14 cali + ew. 19' dodatkowy monitor w
> [...]

Witam,

ja zastanawiam sie nad 17", poniewaz laptopa uzywalbym do programowania, a
srodowisko programistyczne ma to do siebie, ze tym lepszy komfort pracy im
wieksza matryca. Laptop stalby tylko w domu, wiec jego wymiary nie beda
stanowily problemu. Poza programowaniem to uzytkowanie standardowe: net,
praca z tekstem, muza, filmy i czasami jakas strategia dla uspokojenia :).

Pozdrawiam