Re: Jaki laptop 17" ?

Autor: ZZ <someone_at_indigo.ie>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 15:47:15 MET DST

".:NortiK:." <zacna@sciema.com> wrote in message
news:ed0tt2$ka6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
> chcialem spytac grupowiczow o opinie na temat laptopa HP dv8000 17".
> Zamierzam kupic laptop wlasnie z taka przekatna matrycy i nie wiem, czy
> taki wybor jest dobry. Zastanawiam sie generalnie nad wyrobami HP lub
> Toshiba i na poczatek ten wlasnie HP zwrocil moja uwage. Jesli nie ten
> model to jaki inny byscie mogli polecic ? Cena tak +/- do 5,5 tys.

mam HP zd7000 (tez 17stka) kupiony 2 lata temu za 1500E (P4 ht 3.2GHz,
512RAM, 80GB)
rozdzialka 1440x900 optymalna moim zdaniem, grafiki nie pamietam w tej
chwili (64MB)
nie piszesz do czego go chcesz uzywac - ja mojgo traktuje jako komputer
domowy
a tym ze mieszkam za granica, stad laptop a nie desktop - IMHO jesli chcesz
go czesto
nosic to pomysl o mniejszym (np. 14 cali + ew. 19' dodatkowy monitor w domu
jak bedziesz
uwywac lapa w domu) Z szczegolow praktycznych to nie podoba mi sie
polyskliwy ekran
w nowych HP, ale nie wiem jak jest w modelu dv8000, rozlecia mi sie tez po
roku DVD
(LG :-( - sam kupilem i wsadzilem sobie Pionera)... poza tym jestem
zadowolony, filmy
oglada sie spoko na 17 calach, grac nie gram wiec sie nie wypowiem, wifi
dziala przyzwoicie

teraz jakbym mial kupowac cos nowego to kupil bym mniejszego + dodatkowy
monitor
ale jakby musiala byc 17 to pewnie tez bym wybral HP

ZZ