Re: jaki system do Pentium II

Autor: Peptulis Amargolis <adres_z_sygnatury_at_interia.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 23:47:04 MET DST

jak juz masz to cudo, to dodaj pamieci i bedzie chodzil bez problemu.
Ja mam podobna konfiguracje ale w stacjonarnym PII 400 MHz i 512 MB
RAM i jest wystarczajacy do wiekszosci zadan: edycja tekstow Office
XP, WEB przegladanie,poczta, divx (czasami sie zacina na nowszych
kodekach), proste gry (dla mlodszego pokolenia) i caly czas chodzi na
tym antywirus McAfee. Nie narzekam.