Re: jaki system do Pentium II

Autor: - <dos4fl_at_gazeta.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 11:08:17 MET DST

> laptop Think Pad 600E, pentium II, procek 366, 128 RAM. czy do tej
> konfiguracji zalecił by ktoś Windows XP? chodzi normalnie, ale nie wiem
> czy nie obciąża zbytnio procka? czy mógłby ktoś coś doradzić na ten temat?

NTG

Na PII350 (100FBS) 64MB RAM nie nazekalem mocno na WindowsXP Home przy
pisaniu, www i gg. Ale uruchamianie kilku rzeczy na raz (Word + www +
poczta...) zaczynalo mielic i potrzeba bylo cierpliwosci ;)
Niby to o 16MHz wiecej, ale nie wiem jak na to wplynie 66FBS, no ale ramu
wiecej...

Na laptopiue Toschiba Tecra 8000 (ten sam procesor), tyle, ze 196MB RAM XP
lata pieknie, do tego AutoCad...

Zainstalowalem kiedys XP na PI233MMX 64MB RAM -ale to byla porazka,
naprawde!

*Najlepiej samemu zobaczyc, czy taka szybkosc reakcji komputera odpowiadac
bedzie.*