Klawiatura maszynistki

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski_at_interia.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 20:24:49 MET DST

Cześć,

Czy wiecie czy jakaś firma produkuje obecnie klawiatury w układzie
maszynistki (QWERTZ, z układem opisanym w PN-87)?
Jeżeli nie, to może chociaż polecicie jakąś porządną (ciężką :) klawiaturkę
i kalkomanie z nowymi oznaczeniami przycisków, żeby ją przerobić. Nigdy
tego nie próbowałem, nie wiem, czy napisy nie zaczną się ścierać.

Dzięki!

--
Robert Borkowski
robertborkowski at interia dot pl