Re: Mankament Tunerów Leadtek Winfast - zRywanie obrazu Composite, Usterka tunerów Leadtek WinFast?

Autor: Mariusz <mariusz_ciszewski-beztego-_at_o2.pl>
Data: Tue 29 Aug 2006 - 11:15:27 MET DST

> w sumie od dluzszego czasu tez mi sie to cholerstwo zaczelo
> pojawiac, co mnie irytuje (myslalem, ze to jakosc kabla...)

A więc jednak... :-(
A więc WinFast odpada.

Żałuję, że w Polsce nie jest dostępny model: TV205 Kworlda -
http://www.kworld.com.tw/en/kworld/body/Products/HW_MPEG/MCE-TV205.htm
Kworld (mam starszy model) jest chyba najlepszym tunerem z jakim miałem
styczność do tej pory. To tuner na wysokim poziomie, nie ma żadnych
niespodzianek, śmieci i czarodziei...